محاکمه و داوری علیه یک کشیش لزبین

 

خانم لزبین کشیش *آمی دی.لانگ* بدلیل نقض قوانین کلیسایی توسط *اتحادیه کلیسایی متو.دیست* در ایالت *ویس.کان.سن* آمریکا به عنوان خاطی شناخته شده و قرار استکه در روزهای 21 الی 23 ماه ژوئن جاری زیر نظر همین اتحادیه کلیسایی مورد داوری و توبیخ و نهایتا خروج از جمع اعضاء اتحادیه قرار گرفته شود.
موارد نقض شدن قوانین توسط خانم *آمی* عبارتند از : 1.اجرای مراسم ازدواج برای یک زوج لزبین / 2.داشتن یک رابطه عاطفی با فردی از همجنس خود / 3.آشکارسازی و علنی نمودن هویت جنسی خود.
خانم *آمی* به رسانه های خبری چنین ابراز نموده است که : …من سالها خودم را مخفی نموده بودم و در تمام طول این مدت همواره حس میکردم که نسبت به خود مرتکب دروغی بسیار بزرگ شده ام…در دوران مخفی سازی ام قوانین کلیسایی نتوانست در مسیر زندگی راهنمایی های لازمه را در حق من ارائه بدهد ولی مطمئنا که این آشکار سازی و صداقت من این کار را در حقم خواهد کرد.
در حال حاظر برای حمایت و اطلاع رسانی از مراحل دادگاهی و روند اقدامات اتحادیه کلیسایی علیه خانم *آمی*سایت زیرین / موسوم به *عشق تحت داوری* / راه اندازی شده است:
www.loveontrial.org
دربارهٔ ebibluenews1

من یک همجنسگرا هستم و از بابت آن افتخار میکنم.
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

