نویسنده دگرباش آقای *دیوید میکسنر*

آقایان *جمی آثرتون و جرمی لین* یک زوج دگرباش کاری و زندگی مقیم انگلیس هستند که کارهای هنری و تجاری خود را تحت عنوان *آثرتون لین* عرضه میکنند.فعالیت اخیر این زوج هنری در زمینه *تقویم دیواری 2012* و نیز *کارتهای دعوت به مراسم عروسی* زوجهای دگرباش و استریت است.
بخشهای از صحبتهای این زوج طی یک مصاحبه خبری : …ما قبلا به شکل انفرادی کارهای شخصی زیادی توی نویسندگی و عکاسی برای دگرباشان انجام داده بودیم ولی بعد از شروع یک زندگی مشترک و همکار شدن تصمیم گرفتیم که در زمینه های دیگری مثل موسیقی هم کارهایی رو عرضه کنیم…یکی از اهدافمون اینه که با ارائه طرحهایی در زمینه صنعت موج سواری کاری کنیم که این صنعت فقط در زیر سلطه و تصاحب استریت ها نباشه بلکه دگرباشان هم در این صنعت فعالیتی داشته باشن…ما سعی میکنیم که طرحهامون از زوجها و افراد دگرباش مشابه کلیشه های متداول نباشه.مثلا در غالب طرحها ما یک زوج دگرباش رو میبینیم که همدیگر رو بغل کردن و دیگران دارند با تعجب به اونها نگاه میکنند.ولی در یکی از طرحهای ما شما یک زوج استریت رو در روی ساحل میبینید که یک نهنگ از میان دریا داره به اونها با خشم نگاه میکنه…ببینین به نظر ما *گی پراید* فقط این نیست که همه افراد دگرباش سالی یک بار بیرون بیان و داد و فریاد کنن تا به همه نشون بدن که از اون چیزی که هستند احساس افتخار میکنن.در واقع ما معتقد هستیم که لازمه تا هرروز و هرلحظه این احساس غرور رو به همه نشون بدیم و طوری زندگی و رفتار داشته باشیم که همه بتونن بدون داد و فریاد کردن ماها اونو در ما حس کنن…خوب واقعیت اینه که بعد از *کامینگ آئوت* و علنی شدن زندگی یه کم سختتر و رنج آورتر میشه و گاهی حتی با ترد شدن و انزوا همراه.ولی خود من به شخصه بعد از علنی کردن هویت جنسیتی خودم احساس بسیار بهتری داشتم چون میتونستم کارهای هنری تازه تر و جدیدتری رو ارائه بدم.یعنی این علنی کردن خودم باعث شد تا دنیا و آدمهای دور و بر خودم رو با *نگاه تازه تری* ببینم و این کار توی خلق آثار هنری جدیدم خیلی به من کمک کرد.من دیگه چیزی برای مخفی کردن و سانسور نداشتم و عکس العمل آدمها رو هم نسبت به خودم به وضوح میدیم و اونهارو توی آثار هنری ام وارد میکردم.واقعا میگم که این *نگاه تازه چیزیه که من بهش افتخار میکنم و اونو با هیچ چیز دیگه ای عوض نمیکنم.

دربارهٔ ebibluenews1

من یک همجنسگرا هستم و از بابت آن افتخار میکنم.
این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

